Jednak większość ludzi donosi, że często nie są oni zadowoleni z wyników. Po przeczytaniu niektórych opinii salonowych znajdziesz wiele opinii ludzi, którzy mówią, że podoba im się fryzura bądź kolor, ale są bardzo niezadowoleni z obsługi. Niektórzy opisują salony jako skupisko aroganckich, niegrzecznych i bezmyślnych pracowników. Jak dobry salon różni się pod tym względem? Jak można kierować skargi od klientów? Przede wszystkim, fryzjerzy są odzwierciedleniem ich lidera. Jeśli w danym salonie masz niegrzecznych i aroganckich członków zespołu – właściciel z całą pewnością również jest niegrzeczny i arogancki. Właściwie ludzkość na całym świecie budzi się każdego ranka i chce dać z siebie wszystko. Potem człowiek przyjeżdża do pracy i jest niemiły tylko dlatego, że nie jest doceniany lub brakuje mu poczucia własnej wartości. Jest to obowiązkiem każdego lidera, aby poświęcić się temu, co dzieje się w jego zespole i inspirować jego członków do współpracy w duchu harmonii. Gdy tylko jeden z członków zespołu odchodzi powinno się na jego miejsce znaleźć jeszcze lepszego człowieka i lepszego fryzjera. Oczywiście, że fryzjer damski kozy to też człowiek i ma prawo do popełniania błędów, ale chodzi o to by umiec z tego wybrnąć i rozmawiać z Klientem z szacunkiem. Fryzjer damsko-męski bielsko musi pamiętać o tym, że do salonu przychodzą istoty ludzkie, a nie same włosy. Trzeba zachęcać Klientów do dawania opinii i dziękować za wszelkie opinie. Same reklamacje są okazją, aby pokazać światu, jakim rodzajem człowieka się jest. Wielu fryzjerów odbiera reklamację jak osobisty atak na ich ego i zdolności. Lider salonu musi wiedzieć jak wyjaśnić swoim pracownikom, że jest inaczej i trenować swoich ludzi prawidłowo i pielęgnować ich ducha. A więc niegrzeczni i aroganccy fryzjerzy --- zawsze są ściśle związani z nieudolnymi liderami. Dostajesz to co dajesz --- to jest takie proste. Innym tematem jest to w jaki sposób fryzjer damski hałcnów zachowuje się kiedy po raz pierwszy spotyka się z klientem, który chce nową fryzurę - jaki jest jego sposób działania. Pierwszą rzeczą, jaką fryzjer damski kozy powinien zrobić jest to zadać wiele pytań, takich jak: "Dlaczego chcesz zmienić swój wygląd? Czego nie lubisz w swoich włosach? Fryzjer powinien dowiedzieć się, tak dużo jak to możliwe by ostatecznie klient był zadowolony i szczęśliwy. Następnie musi dotknąc, poznać włosy w celu określenia ich grubości i tekstury. Wreszcie, co najważniejsze, musi spojrzeć na kształt twarzy, struktury kostnej i ogólny styl. I skupić się na tym jak prezentują się klienta oczy, usta kości policzkowe, itp Przykładowe zdjęcia fryzury są również bardzo pomocne i pozwlają się dowiedzieć tego, co dani klienci lubią. Każdy fryzjer damsko-męski bielsko musi być też na bieżąco z aktualnymi trendami i modą. Konieczne jest aby fryzjer na bieżąco wiedział co dzieje się w świecie fryzjerstwa. W dzisiejszym świecie każdy projektant mody i fryzjer robi jednak swoje własne rzeczy. O tym też nie może zapominać. To jest tak ważne, aby być liderem - nie naśladowcą i być wiernym sobie. Oczywiście fryzjer musi być w stanie dopasować się do uniwersalnego źródła, wiedzieć jaka jest moda i tak dalej. To jest czysto surrealistyczne doświadczenie, kiedy uda się komuś wymyślić oryginalny pomysł, i uświadomić sobie, że inni też wpadli na ten sam. Wielu klientów przynosi też ze sobą zdjęcia fryzur, które się im marzą. Czy fryzjer kiedykolwiek może sobie pozwolić na to by powiedzieć klientowi, że tak czy inna fryzura lub kolor nie będzie do niego pasować? Oczywiście! Jeśli fryzjer hałcnów czuje, że ta fryzura nie będzie pasować klientowi, musi o tym powiedzieć. Fryzjer damski kozy jednak musi też w tym wszystkim wiedzieć, kim jest i wierzyć w siebie, musi przyciągnąć klientów, którzy polubią to, co robi. Ważne są też produkty jakich salon używa w celu stworzenia skutecznej fryzury. Bez odpowiednich produktów, nie ma szans na to, by rzeczywiście można byłoby osiągnąć wyniki, takie jakich się oczekuje.

Fryzjer Kozy